כל היתרונות של דלתות הזזה

דלתות הזזה, כאלה שאינן נפתחות ונסגרות על ידי ציר אלא כאלה שנעות על גבי מסילה הן לא דבר חדש. כבר לפני עשרות שנים דלתות כאלה היו נפוצות וניתן היה לפגוש אותן בבתים רבים בארץ.

כדאי לדעת שבמהלך השנים הדלתות הללו השתפרו מאוד וכיום הן נעות על מסילות הרבה יותר איכותיות (ולעיתים גם בטכנולוגיה ללא מסילות), הן בעלות תנועה שקטה, הן הרבה יותר אלגנטיות, יפות ומרשימות. לכן, ראוי לספר על כל היתרונות החשובים של הדלתות הללו, בצורתן המודרנית.

Doors-223

חסכון במקום

דלתות הזזה נעות בהחלקה, ימינה ושמאלה. אין להן ציר וניתן גם לתכנן אותן שהן יכנסו לתוך כיס ייעודי שנבנה בתוך קיר. עובדה זו הופכת את הדלתות הללו לבעלות יתרון חשוב מבחינת חיסכון במקום.

כאשר הדלת עצמה לא תופסת מקום בחלל החדר והיא אינה מפריעה, ניתן להתאים אותה בצורה הטובה ביותר לחדרים קטנים, למקומות צרים, לכל מקום שרוצים לנצל בו את החלל בצורה הרבה יותר טובה. מסיבה זו, מקובל מאוד להתקין את דלתות ההזזה:

  • ■ בחדרי רחצה ובחדרי שירותים.
  • ■ ביחידת הורים או במקלחון של יחידת הורים.
  • ■ בחדרי אחסון וארונות.
  • ■ בכל חדר שהגישה אליו מוגבלת, עוברת במסדרון וכדומה.

יופי ואלגנטיות

חלק מהאנשים שהכירו את דלתות ההזזה של ימים עברו לא כל כך אהבו את העיצוב שלהן. כיום, חשוב לומר, מדובר בעולם אחר לגמרי מבחינה עיצובית. דלתות ההזזה הן פתרון אלגנטי, מיוחד ולעיתים אפילו מרהיב. הן בהחלט משתלבות היטב גם בבתי יוקרה ובדירות יוקרה וגם במקומות שעוברים שיפוץ כדי להיראות הרבה יותר טוב. למעשה, די בהחלפה של דלת רגילה בדלת הזזה בכדי להביא לשינוי שאין ערוך לו בבית או בבית העסק.

מומחים לדלתות יודעים לומר שניתן בקלות ליצור דלתות הזזה שנבלעות בתוך הקיר כך שהן נסתרות מהעין. בכך, הן מספקות מראה נקי ופחות עמוס. יתירה מכך – ניתן להתקין אותן כך שכאשר הן במצב סגור, גם אז לא ניתן יהיה כמעט להבחין בהן. הן למעשה הופכות לחלק מהקיר, ללא בליטות נראות. ניתן, כמובן, גם להעדיף את הדגמים שדווקא מושכים את העין, בעלי אלגנטיות ויופי משל עצמם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top