תנו פתח לדלת – למה אנחנו צריכים לבחור בקפידה דלת פנים?

בחירה נכונה של דלת פנים

כאשר רוצים ליהנות מבית מעוצב בקפידה יש צורך לשלב מגוון רחב של אלמנטים מסוגננים. בין היתר, צריך כמובן גם לבצע בחירה נכונה של דלת פנים. הסיבה המרכזית שבגינה צריך לבחור היטב את דלתות הפנים נובעת מכך שזהו לא עוד אמצעי להפרדה בין חללים ובין חדרים שונים. כיום, מדובר בפריט מיוחד בעל איכויות שהיו שמורות בעבר לרהיטים בלבד.

הרמוניה בחלל הבית

את הבתים היפים של תקופתנו, אלה שמתהדרים בעיצוב מודרני, יש לעצב בקפידה תוך שילוב בין פונקציונליות לבין אסתטיקה. משום כך, גם במהלך בחירת דלתות פנים לבית יש צורך להיות ערים לשילוב של מראה יפה וחומרי גלם טובים, ובלי להתפשר על האיכות.

דלתות פנים יפות יש לבחור תוך שילוב צבעים ותיאום עם מרכיבים מרכזיים בבית ובחדרים השונים. בית שמעוצב נכון עם דלתות שהותאמו לו במיוחד לפי הסגנון, הריהוט, האריחים, יראה יותר הרמוני, יותר שלם.

בחירה נכונה של דלת פנים
דלת פנים דגם
Milano B גמר פורניר מהגוני

אומנות הדלתות

בחירה נכונה בדלת פנים מביאה גם להרמוניה וגם ליופי. דלתות פנים מודרניות יכולות להיות יצירות אומנות עם אפקט אסתטי מדהים. פרזול מיוחד, ידיות מעוצבות, פאנלים מרהיבים המותאמים לדלת, עיטורים ואפילו חריטות יכולים להקנות לדלת מראה קלאסי, מודרני, יוצא מגדר הרגיל. השילוב בין חוזק, עמידות ואסתטיקה גבוהה מקרינים על כל חלל הבית ויוצרים סביבת מגורים הוליסטית, נאה והרמונית.

חומרי גלם ותכונות טובות

בחירה של דלתות פנים חייבת להיות מוקפדת גם בגלל שיש הבדלים בין חומרי גלם שונים וגם בין התכונות של דלתות פנים שונות. בין היתר ניתן למצוא דלתות עמידות מאוד לצד דלתות שרק נראות יפה. ניתן גם למצוא דלתות עם עמידות גבוהה ומשופרת למים (מומלץ לחדר האמבטיה) ויש גם כאלה שיש להן תכונה של בידוד מצוין. יש הבדלים גדולים בין חומרי הגלם המשמשים לייצור דלת פנים ולא כדאי לבחור בדלתות זולות מדי, שיעלו ביוקר לטווח הארוך.

אנשים שממהרים לרכוש את דלת הפנים הזולה שהוצגה להם, בלי לבדוק חוות דעת מקצועית יתאכזבו מאוד. עדיף להשקיע בדלת איכותית יותר, שתחזיק מעמד לאורך זמן ותשפר את המראה העיצובי של הבית, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. דלת מומלצת תורכב בצורה נכונה יותר, היא תהיה מותאמת יותר, תספק סביבה מעוצבת יותר לאורך זמן בלי סימני בלאי מוקדמים. יופי, עמידות, סגנון, חומרי גלם טובים – הם השילוב המושלם לדלתות פנים מעוצבות ומומלצות שנבחרו כהלכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top