איך דלתות הזזה מוסיפות לעיצוב הבית?

דלתות הזזה נעות על מסילה לצד הקיר הסמוך אליהן או לתוך מסתור החבוי בקיר, בהשוואה לדלתות רגילות הנפתחות לחלל החדר. דלת הזזה נחשבת לפתרון איכותי ומתקדם התורם רבות לעיצוב הבית ולנוחות הכניסה והיציאה מהחדרים והן מאפשרות גם לנצל את חללי החדרים טוב יותר כיוון שאין צורך להשאיר מקום פנוי הנדרש לפתיחה של דלת רגילה. איך דלתות הזזה מוסיפות לעיצוב הבית ? היתרונות הרבים של דלתות הזזה הפכו אותן למוצר מבוקש וגם מעצבי הפנים החלו לתכנן בתים על דלת הזזה, במיוחד בכניסה לחדרים קטנים יחסית כמו מטבחים, חדרי שירותים, חדרי רחצה וכו'. כדאי לדעת כי לדלת הזזה קסם ייחודי מעבר לתפעול הנוח ולחיסכון במקום כיוון שהיא מוסיפה יוקרה לבית וניתן לבחור מתוך קשת רחבה של סגנונות, עיצובים וחומרי גלם כמו עץ מלא, זכוכית, עץ דחוס (MDF), מתכת וכדומה.

דלתות הזזה מוסיפות לעיצוב הבית

פתרון אסתטי ופרקטי לבית

כאמור, דלתות הזזה מהוות פתרון מושלם הן מבחינה אסתטית והן מבחינת פרקטית וחיסכון במקום. ראוי לציין כי בבתים רבים העוברים הנגשה לבעלי מוגבלויות ניתן למצוא דלתות הזזה בגלל נוחות התפעול שלהן והפתרון הנוח למעבר לחדרים קטנים. בשנים האחרונות ניתן לראות בבתים רבים כי ישראלים מעדיפים להתקין דלתות הזזה ברחבי הבית, במיוחד לחדרים בעלי מרחב פנימי מצומצם כאשר ההעדפה היא לרוב להתקין דלת הזזה הנעלמת לתוך הקיר ומנצלת באופן מושלם ויעיל את חלל החדר.

 

מגוון עיצובים ומידות

כדאי לדעת כי ניתן להזמין דלתות הזזה במגוון מידות כמו דלתות ברוחב 70, 80 או 90 ס"מ בהתאם לצורך ועל פי התכנון של הבית. כיום ניתן למצוא בשוק שלל עיצובים מרהיבים של דלתות הזזה עם פיתוחים מעניינים ובמגוון גוונים לפי בחירה. באמצעות בחירת דלת הזזה לבית ניתן לשדרג את העיצוב בבית כיוון שקל להתאים את גווני הדלת לגוון הקירות, לאריחים ולפריטי הריהוט השונים וכך ניתן לשמור על אחידות עיצובית ועל מראה הרמוני כאשר הדלת סגורה כדי לשמור על אינטימיות וכאשר הדלת נעלמת בגומחה בתוך הקיר. כדאי לדעת כי ניתן לרכוש דלתות הזזה נסתרות במראה יוקרתי וייחודי עם מסילות נסתרות כך שהדלת נראית כהמשך של הקיר, פתרון אסתטי מרשים ומרהיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top