דלתות פנים מעוצבות

דלתות פנים מעוצבות

דלתות הבית אמורות להשתלב בו מבחינה עיצובית. תכנון בית או דירה חדשים מחייב, באופן   עיצוב פנים מקצועי, וגם בעת שיפוצים נהוג יותר ויותר לפחות להתייעץ עם מעצבי פנים. אם אינכם מבינים בעיצוב והרמוניה, תנו לאנשי המקצוע לבחור דלתות פנים מעוצבות שישתלבו באופן מלא בעיצוב הכללי של הבית. אם אתם מעצבים את הבית בעצמכם, אל תשכחו להתאים את הדלתות לאופי הדירה. לדלתות פנים מעוצבות יש סוגים רבים. דלתות הזזה, דלתות פתיחה, דלתות נסתרות, דלתות פונטו 0,  ועוד סוגים שונים וייחודיים.

מעבר לחשיבות של חומרי הגלם מהם עשויים הדלתות פנים המעוצבות, ישנה חשיבות גם לעיצוב. עיצוב הדלתות נעשה בהתאם לדגמים המוצעים על ידי היצרנים ושילוב חומרי הגלם בכל דלת. כיום ניתן להשיג דלתות פנים מעוצבות בכל מיני סגנונות. כפרי, מודרני, הייטקיסטי, וינטאג' ועוד. עם זאת העיצוב והבחירה דלתות פנים מעוצבות, יהיה מותאם לקו העיצוב הכלל של הבית, לגוונים המותאמים ובעיקר לטעמו של הלקוח וצרכיו.

דלת פנים מעוצבת

דלתות פנים מעוצבות לבית צריכות להתאים לא רק בחומר ובצבע לשאר הבית, אלא במראה כולו, וכדאי לשים לב גם להתאמה נכונה של ידיות לדלתות, דוגמאות מסוימות על הדלת ועוד. לדוגמא: אם בחרתם במראה הכפרי שכבר הזכרנו, ייתכן שעדיף להשתמש בידיות עץ מעוגלות באותו צבע של הדלת ולא בידיות ניקל נוצצות, ואם בבית שולטת זרימה מעגלית וצורות אובליות, כדאי להימנע מדוגמאות המכילות קווים ישרים על הדלתות בבית.

 

דלתות פנים מעוצבות
דלתות פנים מעוצבות
דגם Absolute Swing

חברת איה דיזיין, מייבאת, מייצרת ומשווקת דלתות פנים מעוצבות לכל  מטרה. החברה ממוקמת בחולון ונחשבת לחברת בוטיק המתמחה בדלתות פנים מעוצבות לבית או למשרד ולכל מטרה. כמו כן, לחברה נגריית יצור המאפשרת ללקוחותיה לייצר דלתות פנים בעיצוב ייחודי ובהתאמה אישית. איה דיזיין מייבאת ומייצרת דלתות פנים מעוצבות והמיוצרות ממיטב חומרי הגלם האיכותיים בשוק והעומדים בכל התקנים הנדרשים.

איה דיזיין מזמינה אתכם להיכנס לאתר החברה או להגיע לאולם התצוגה ולהתרשם מהמבחר העשיר והייחודי של הדלתות פנים המעוצבות שברשותה. צוות עובדי החברה המיומנים והמקצועיים, יסייעו לכם בבחירת הדלתות בהתאם למידות הנחוצות לכם ולצרכים בכל חלל בביתכם. כמו כן החברה תבצע עבורכם התאמה מושלמת לקו העיצוב הכללי של הבית ותיתן לכם הרגשה של שלמות והרמוניה כללית בבית.

חברת איה דיזיין משווקת דלתות פנים מעוצבות אשר מיובאות ממפעלים בינלאומיים יידועי שם ומוניטין המבטיחים לכם איכות ללא תחרות במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top