דלתות קו 0

דלתות קו 0 עיצוב חדש לדלתות הפנים בבית

בשנים האחרונות נכנס לעולם עיצוב הבית, העיצוב המודרני הנקי, סגנון זה שואב את השראתו מקווים נקיים המאופיינים במינימליזם וקוים ישרים. כך שניתן לראות זאת בעיצוב הבית הכולל. המשמעות לכך היא גם בתחום עיצוב דלתות הפנים ואפילו בכניסה לבתים של דלתות קו 0.

בדלתות קו 0 מדובר בדלתות פתיחה המותקנות בקו ישר עם הקיר הצמוד אליהן. גם בעת סגירת הדלתות, ניתן לראות כי הדלתות קו 0 נסגרת ומהוות מיקשה אחד רציף לקו הקיר שלהן מבחוץ ומבפנים.. דלתות קו 0 מותאמות באופן ישיר לסגנון עיצוב נקי. יש שיאמרו שאלו דלתות נסתרות ללא משקוף. דלתות אלו מותקנות בקו ישר עם הקיר וכך מתאפשר עיצוב ייחודי של הקיר והדלת המשתלבים אחד עם השני.

דלתות פנים מעוצבות

דלתות קו 0 מעוצבות יכולות להיות דלת פורניר או דלת צבועה וזאת בהתאם לקווי העיצוב המבוקשים לפי טעמם של הלקוחות ובהתאמה אישית. התקנת הדלת נעשית ללא משקופים נראים לעין ו/או רווחים בין הדלת לקיר. יחד עם זאת כמו כל הדלתות גם דלתות קו אפס דורשות משקוף, ואת המשקוף הזה צריך לשתול בתוך הקיר. המשקוף בנוי כך שיהיה ניתן לטייח אותו כך שישתלב עם הקיר. מומלץ להיערך לכך מבעוד מועד.

דלתות קו 0
דלתות קו 0 דגם פונטו 0

בחברת איה דיזיין, מייצרים ומייבאים דלתות קו 0 באיכויות גבוהות וברמות גימור מושלמות. כל הדלתות עשויות מחומרי גלם בעלי איכות גבוהה העומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר. ניתן לעצב כל דלת קו 0 בהתאמה אישית ובכל המידות. הדלתות של איה דיזיין מיוצרות ומותקנות תחת הקפדה יתרה בשלבי היצור וההתקנה וללא פשרות. מיטב השיפורים הטכנולוגיים מושקעים בחברה על מנת להביא ללקוח את המוצר האיכותי והעמיד שישרת אותו נאמנה לאורך שנים.

דלת פנים קונים מהמומחים בתחום

איה דיזיין מעמידה לרשות לקוחותיה מבחר עשיר ומגוון של דלתות קו 0 הניתנים לבחירה באתר האינטרנט של החברה ובאולם התצוגה הממוקם בחולון. הנכם מוזמנים להתרשם מהמבחר העשיר וביחד עם צוות העובדים להתאים עבורכם את הדלתות קו 0  בהתאמה אישית אשר יותקנו בביתכם במקצועיות ובאיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים לשביעות רצונכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top