מהי דלת נסתרת ויתרונותיה?

דלת נסתרת ויתרונותיה

חברות איכותיות לעיצוב ולייצור דלתות מציגות מפעם לפעם מוצרים מיוחדים, לעיתים אפילו פורצי דרך. בין המוצרים המיוחדים בתחום הדלתות שהושקו בשנים האחרונות ניתן למצוא את הדלת המכונה "דלת נסתרת" (דלת ללא משקוף). מכיוון שלדלת זו מאפיינים מיוחדים וגם יתרונות לא מעטים, הרי שהיא כבר זוכה להצלחה לא מועטה.
דלת נסתרת ויתרונותיה רבים,על כך נפרט במאמר הבא:

דלת קו אפס

דלת נסתרת מכונה לעיתים גם דלת קו אפס. במילים אחרות, מדובר בדלת שנמצאת כל כולה באותו הקו של הקיר שבתוכו היא מקובעת. בדלת זו, קל להבין, אין צורך להתקין משקוף כפי שמקובל בדלתות מקובלות, רגילות. עובדה זו מקנה לדלת כמה יתרונות ברורים.

עיצוב מופלא והרמוני

לא תהיה זו הגזמה לומר שדלת נסתרת נותנת מראה מיוחד לכל האזור שבו היא מותקנת. מדובר בחוויה ויזואלית ואסתטית שמעניקה שלמות, יופי והרמוניה. כאשר הדלת משתלבת בצורה מדויקת עם הקיר, כאשר אין מראה של משקוף בולט שמפריע לזרימה החלקה, נוצר אפקט יוצא מגדר הרגיל.

הצנעת חללים

באמצעות דלת נסתרת קל יותר מאי פעם להצניע חללים וחדרים מסוימים. חדרי אחסון למשל וכן גם מזווה, חדר ארונות וכיוצא באלה הם אידיאליים כדוגמא. כאשר מתקינים דלת זו בחדר ארונות, הרי שיש בכך הפרדה טובה בין החללים המיועדים למגורים או לאירוח לעומת חללים פרטיים אחרים.

אסתטיקה יוקרתית

יתרון נוסף של דלת נסתרת ניתן למצוא בכך שמדובר בעיצוב אסתטי ויוקרתי במיוחד. זהו הדבר הבא בעיצוב של דירות מגורים, זהו הדבר הבא שיכול להשתלב גם במשרדים, זהו הדבר הבא בעיני כל מי שרואה להתהדר במראה יוקרתי ומיוחד, שונה כל כך מזה שמתקבל בשימוש בדלתות רגילות.

חומרים איכותיים במחיר משתלם

יתרון נוסף שכדאי לספר עליו הינו שדלתות נסתרות מורכבות על פי רוב מחומרים איכותיים, לעיתים עם צירים נסתרים לחלוטין וכל זאת גם במחיר סביר והגיוני (ביחס לדלתות סטנדרטיות). הדלת הזאת מומלצת, אם כן, לאנשים שיודעים להעריך איכות ברורה, לבעלי חוש אסתטי מפותח, לכל מי שמאס בעיצוב סטנדרטי ורוצה פתרון איכותי, משתלם, נגיש ומיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top