דלתות פונטו בקו 0 עם הקיר

דלתות פונטו מיישרים קו

כיום בבניה המודרנית וכן במשרדים ומקומות בעלי אופי עיצובי מודרני וחלק, גם דלתות הפנים תפסו חלק מהעיצוב. כיום המילה  האחרונה בעיצוב דלתות פנים הן דלתות הפונטו0. דלתות אלה באות בגימור מושלם ומתמזגות באופן ישר וחלק עם משקוף ההלבשה מסביב לדלת. בדלתות פונטו 0 הרכבת הדלת נעשית בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ועם צירים סמויים. כך למעשה כנף הדלת אינה בולטת בסגירה והיא נמצאת בקו ישר וחלק עם משקוף ההלבשה והשלבניות מסביבו.

דלתות פונטו 0 הינן דלתות איכותיות, בעלי סגירה שקטה ומושלמת. כל הדלתות עשויות מחומרים ידידותיים לסביבה ובאיכות גבוהה. ניתן לקבל דלתות פונטו 0 בצביעה בתנור ובמרקם חלק ותואם לגוון המשקוף. ניתן אף לצפות דלתות כאלה בטפט ייחודי או כל ציפוי אחר בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח וטעמו האישי.

 דלתות קו 0 היתרונות

דלת פונטו 0 היתרון המשמעותי שניתן להתקינם על קיר בלוקים או גבס וניתן לבצע את ההתקנה בכל שלב בין הקיר בשלבי בנייה או שכבר קיים. על כן גם אם אתם חושבים להחליף את דלתות ביתכם או במשרדכם, ניתן לבצע זאת ללא תכנון מוקדם.

דלתות פונטו

דלתות

דגם פונטו 0

חברת איה עיצוב דלתות פנים הממוקמת בחולון ובעלת ניסיון בענף ומוניטין משנת 1994, מייבאת דלתות פנים מסוגים שונים ומותגים בעלי שם בינלאומי אשר מבטיחים לכם מוצר איכותי העומד בכל התקנים הנדרשים ומהמחמירים ביותר. כחלק מהשירות חברת איה מבצעת הזמנות בהתאמה אישית לפי הצרכים של הלקוחות ועל פי טעמם האישי.

בחברת איה עיצוב דלתות, תקבלו דלתות פנים מסוג דלתות פונטו 0 ברמת גימור מושלמת ובכל מידה שתצטרכו. דלתות פונטו 0 מיוצרות במידות אורך וגובה לפי מידה בשטח וכולם באות בעובי 50 מ"מ עם צירים נסתרים על מנת לתת בהתקנה מצב של 0 גובה עם משקפי ההלבשה. כמו כן הדלתות נצבעות בגוונים שונים לפי בחירה בצבע בתנור ובגימור חלק ומושלם.

צוות העובדים של איה דלתות  מלווה את הלקוח החל משלבי התכנון הראשוניים, דרך שלבי המפרטים הטכניים ועד לשלבי ההתקנה הסופית במטרה לוודא התאמה מקסימלית לצורכי הלקוח ורצונותיו. כמו כן החברה תשלב בהתקנת הדלתות גם אביזרים נלויים לפי בחירה והכוללים פירזול ייחודי, מחזירי דלת שונים מעצורים וכדומה. הנכם מוזמנים לחנות המפעל או היכנסו לאתר ותתרשמו ממגוון רחב של דלתות פונטו 0 והזמינו לכם את המוצר הבא באיכות וגימור מושלמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top