דלתות כניסה מעוצבות

דלתות כניסה מעוצבות כבר מרגישים בבית

 הטרנד החדש ישן שנכנס בחזרה לעולם עיצוב הבית הוא דלתות כניסה מעוצבות. מעכשיו כבר לא מסתפקים בדלתות הברזל החומות שהיו נפוצות. דלתות כניסה מעוצבות, נותנות לבית עיצוב חדשני כבר בכניסה אליו ומותאמות היטב לקו הכללי בעיצוב ולצרכים השונים.

כיום לאור השיפורים והשכלולים שהוכנסו בטכנולוגיות השונות בענף זה, ניתן לייצר דלתות כניסה מעוצבות כניסה מעוצבות שיהיו אטומות אבל מצד שני יכולות להכניס אור בשילוב עם זכוכית. מצד שני עדיין אפשר לשמור על הביטחון והבטיחות עם שילוב סורגי ברזל מעוצבים.

בדיוק בשביל המטרות הללו חברת איה דיזיין, מייצרת ומייבאת דלתות כניסה באיכות גבוהה וברמת גימור מושלמת. חברת איה דיזיין פועלת בשוק מעל 20 שנה וככזו שואפת לתת ללקוח ערך מוסף ייחודי ומקורי באיכות ללא פשרות.

דלת כניסה מעוצבת

באיה דיזיין תוכלו לעצב ולבחור בדלתות כניסה מעוצבות מתוך מגוון דגמים ייחודיים ובהתאמה אישית בהתאם למידות, לצרכים ולטעם האישי. הדלתות כניסה המעוצבות של איה דיזיין בעלות איכות ודיוק מקצועי. צוות המתקינים יתקין בביתכם את הדלתות בצורה מקצועית ונקייה במהירות וברמת גימור מושלמת. מראה הדלתות כניסה המעוצבות של איה דיזיין עושות את העבודה ומעניקות לבעלי הבית השארה של עיצוב מושלם נוחות ובטחון גם יחד.

חשוב להדגיש כי דלת הכניסה באות לידי ביטוי בעיצובן גם מתוך הבית. על כן מושקעת בהן עבודה מדויקת לשמור על קו עיצוב מושלם. בל נשכח כי ישנם מרכיבי דלת שעליהם לא נוותר כמו רמת הבידוד, האטימות, החוזק והעמידה בכל תנאי השטח לרבות מזג אויר, שמש , גשם וכו'.

כחלק משירותי החברה, תוכלו ליהנות מבחירת דגמים שונים של דלתות כניסה מעוצבות המותאמות בהתאמה אישית הן למידות הכניסה והן לטעם האישי והצרכים השונים. גם בנושא הגוונים והצבע ניתן לבחור בסוג הצבע ובגווניו בהתאם לדרישת הלקוח.

דלתות כניסה מעוצבות כבר לא נחלתם של בעלי וילות ובתים פרטיים ולא רק לעשירי העיר. מהיום ניתן להשיג דלתות כניסה בכל המידות והגדלים. וגם לשלב בפתחים רחבים יחידה קבועה או שתי דלתות נפתחות בהתאם לתנאי השטח והעיצוב הכולל.

איה דיזיין מזמינה אתכם להיכנס לאתר האינטרנט או להגיע לאולם התצוגה בחולון, לבחור דלתות כניסה מעוצבות באיכות וברמה שעוד לא הכרתם, וליהנות משירות מקצועי ואיכותי במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top