דלתות פנים בלי משקוף

דלתות פנים בלי משקוף כל העיצובים החדשים כאן!

בשנים האחרונות עיצוב הבית הפך לנושא בו כל אלמנט ומרכיב בחללי הבית חשוב להעברת המסר האישי המתאים ומשתלב בהתאמה מלאה לעיצוב הכולל בבית. כך גם נושא דלתות הפנים המהווים חציצה בין החללים השונים. אחד הטרנדים המובילים בעיצוב הבית הוא התקנת דלתות פנים ללא משקוף. דלתות אלה מעניקות פתרונות של דלתות פתיחה במישור הקיר. אלה למעשה דלתות ללא משקוף, המותקנות בקו ישר עם הקיר ומאפשרות עיצוב ייחודי של הקיר והדלת יחד.

דלת קו אפס

דלתות פנים בלי משקוף מאפשרות לכל לקוח את האפשרות לבחור בדלת המשלימה את השפה העיצובית של הבית. דלת קו 0 מעוצבת במישור הקיר מאפשרת מראה של ניקיון עיצובי ללא משקופים או רווחים בקירות, עמידה לאורך שנים וניתנת להתאמה אישית.  באופן זה הבחירה האישית של כל גודל או מידה  וציפוי הדלת במגוון רחב של חומרים באינספור גוונים לבחירה מעניקים יוקרה שמתמזגת בעיצוב. מעבר להיותן דלתות מרשימות, הדלתות מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית, עם משקופים נסתרים, המונעים תזוזה וסדקים של הקיר. דלתות אלו ניתן להתקין בגדלים שונים ואפילו עד לקו  התקרה. דלתות אלה נחשבות לדלתות באיכות שנשמרת לאורך שנים.

דלתות פנים בלי משקוף
דגם Absolute Swing

 

לצורך התקנת דלתות פנים בלי משקוף נדרשת עבודת הכנה מוקדמת גם בבניה חדשה וגם בשיפוצים. המשקוף של הדלת מותקן בתוך הקיר ולאחר מכן ניתן לטייח ולצבוע ובכך להסתירו. דלתות נסתרות בלי משקוף מיוצרות כיום ממיטב החומרי גלם הזמינים בשוק וניתן לייצרם מחומרים שונים כמו עץ מלא, לבידי עץ מצופים בפורניר, אלומיניום ועוד. הדלתות משלבות איכות ועיצוב גם יחד וניתן גם לבחור את מידת האטימות והבידוד הדרושים בין החללים השונים בבית.

לקטלוג דלתות פנים המלא לחצו כאן >>>

בחברת איה דיזיין, תוכלו להנות ממבחר עשיר וגדול של דלתות בלי משקוף מעוצבות וייחודיות. חברת איה דיזיין הינה חברה בעלת ניסיון עשיר בתחום למעלה מ-20 שנה וככזו מבצעת ייצור וייבוא דלתות בלי משקוף והתקנתן בבית הלקוח ברמת גימור מושלמת.

איה דיזיין מייצרת ומייבאת דלתות בלי משקוף בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. כמו כן החברה מספקת פתרונות ייחודיים בשילוב אביזרים נלווים ופרזול מקורי להשלמת העיצוב הכולל של הדלת והשילוב עם עיצוב הבית הכולל.

בחברת איה דיזיין תוכלו להנות משירות אישי ואדיב של צוות עובדים מיומן ומקצועי אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך משלב הבחירה דרך המדידות וההכנה ועד להתקנת הדלת בבית הלקוח.  היכנסו לאתר החברה או תגיעו לאולם התצוגה ותהנו ממחירים אטרקטיביים ומתנאי תשלום נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top