דלתות פנים שישדרגו לכם את עיצוב הבית

דלתות פנים לעיצוב הבית

דלתות פנים – כשמן כן הן – אלה הדלתות המפרידות בין החדרים שבבית או בין אזורים שונים שאינם דומים בייעוד או בשימוש שלהם. עד לשנים האחרונות, דלתות הפנים לא קיבלו יחס מיוחד בכל הנושא של עיצוב פנים הבית אלא היו משמימות, רגילות וללא שום מראה או עיצוב משלהן. כיום, ידוע שכאשר משדרגים או משנים את עיצוב בית, חייבים לקחת בחשבון גם את דלתות הפנים ולהתאים אותן למראה הכללי שאליו שואפים להגיע. התוצאה שתתקבל תהיה לא פחות ממושלמת.

דלתות פנים לעיצוב הבית ישנו תפקיד חשוב ומהותי, בין אם הן סגורות ובין אם הן פתוחות על בסיס שגרתי. כאשר הן סגורות – הן משאירות מאחוריהן את החדר אשר הכניסה אליו חסומה, מכל סיבה שהיא וניתן לראות אותן, על עיצובן המיוחד ואת השילוב שלהן עם שאר האלמנטים הקשורים לעיצוב הממוקמים בסמיכות אליהן. כאשר הן פתוחות, הן נראות כקטנות יותר, אך גם בזווית העין אי אפשר שלא להבחין שהן לוקחות חלק בעיצוב הכולל ונותנות את הטון שלהן למראה הכולל של החדר או של המסדרון.

דלתות פנים לעיצוב הבית
דלתות פנים לעיצוב הבית
דלת פנים מדגם פירנצה

דלתות פנים – עולם ומלואו של עיצובים ורעיונות

ישנן דלתות פנים אשר קשה מאד להבדיל בינן לבין ארון קיר מיוחד או מעוצב. הן נראות כחלק אינטגרלי לכל דבר של העיצוב הכולל וכאשר מישהו פותח או סוגר את הדלת מבין לפתע המתבונן שמדובר בדלת. טכנולוגיות הייצור של דלתות פנים וחוץ כיום הן כל כך מתקדמות ומשוכללות עד כדי כך שהדלת מהווה פריט עיצובי לכל דבר ועניין. גם אם אין סגנון עיצובי אחיד בחדר או במסדרון שבהם ממוקמת הדלת, מספיק להתקין במקום דלת מעוצבת ומיוחדת וחיש מהר המראה הכולל ישתנה ללא היכר.

כיום, ניתן לבחור דלתות פנים אחידות במראה שלהן על מנת ליצור קו עיצובי אחיד ולשמור עליו בכל הפריטים הלוקחים חלק בעיצוב הפנים. אפשר לבחור מתוך מגוון עצום של דגמים, דוגמאות וצבעים, אפשר לעצב בהזמנה אישית, לבחור דלת העשויה מחומר גלם זה או אחר או דלת המורכבת משילוב של כמה חומרי גלם. כמו כן, ניתן לבחור בדלתות הזזה לחלק מחדרי הבית או בדלתות מעוצבות ומודרניות עם משקף נסתר. עולם העיטורים והגימור אף הוא רחב ומעניין, מה שנאפשר בחירה מתוך מגוון עצום של דלתות בשילובים עיצובים שונים ואפילו משונים.

איך לבחור נכון את דלת הפנים?

כאשר ישנה התלבטות או שלא מצליחים להחליט איזו דלת הכי נכון לבחור ולהתקין – כדאי מאד להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום, שיודע לבחור דלתות מעוצבות לחדרים. איש מקצועי זה, שלבטח יהיה בקיא מאד בטרנדים והאופנות החדשות, כמו גם באלה הישנות יותר – יוכל לכוון כל לקוח ולסייע בהגדרת הציפיות מהמראה של הדלת. כך יוכל כל אדם למצוא בדיוק את הדלת שמתאימה לו ולצרכיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top