איך הפכו דלתות עם משקוף נסתר להיות הטרנד החם של שנת 2018?

דלת נראית לנו כמו פריט פונקציונלי, בו משתמש האדם כבר מאות רבות של שנים. זה נכון, אבל לא קרוב לבטא את הגיוון שמציע התחום בנקודת הזמן הנוכחית. בדומה לאלמנטים אחרים של עיצוב הבית, גם במקרה של דלתות אפשר להצביע על אופנות, מגמות וטרנדים, ש"משתלטים" על לא מעט בתים עקב רשימה מרשימה של יתרונות.

חלק מאותם טרנדים משנים את חוקי המשחק בתחום – כמו למשל דלתות עם משקוף נסתר, אשר אל המאפיינים והיתרונות שלהן נתייחס במאמר הנוכחי.

מהן דלתות עם משקוף נסתר?

כשמדברים על דלת עם משקוף נסתר, מתכוונים למעשה לדלת המורכבת בקו הקיר, ובה משקוף אלומיניום שאינו בולט לעין. המאפיין העיקרי כאן הוא שסגירה של הדלתות תאפשר לה "להיבלע" לחלוטין בעיצוב הכללי של החדר, כך שקשה להבחין בין הקיר לבין הדלת. עובדה זו יוצרת מראה "הייטקסטי" ומודרני, צורך מרכזי בלא מעט בתים בישראל כיום. בתים בהם צעירים המעוניינים במראה מהסוג הזה, בוחרים פעמים רבות בדלת בעלת משקוף נסתר כאחד הפריטים העיצובים המרכזיים.

דלתות עם משקוף נסתר
דלתות עם משקוף נסתר מדגם Absolute Swing

דלתות הכוללות משקוף נסתר מאפשרות לשפר את מראה החלל כולו בצורה ניכרת. אם יוצרות מראה אחיד וחלק, שמסייע ליצור מקשה עיצובית אחת ולשמור על סגנון אחיד בין הפריטים השונים הנמצאים בוודאי בחדר. במרחבים בעלי שטח פנים קטן, הדלת בעלת המשקוף הנסתר מציעה יתרון נוסף: מכיוון שהיא לא בולטת כלל, במצב הסגור שלה, היא יוצרת תחושת מרחב ו"מגדילה" את החלל. בהתחשב בעובדה שרבים עוברים כיום להתגורר בדירות קטנות, עקב עליית מחירי הדיור בישראל והצורך להתפשר בנוגע לגודל הדירה, זוהי מעלה שאי אפשר להתעלם ממנה כלל וכלל.

מגוון רחב של אפשרויות

הפופולאריות הגוברת של דלתות בעלות משקוף נסתר הביא להגדלה משמעותית את הדגמים המוצעים בתחום במהלך השנים. את הדלת תוכלו למצוא כיום בשלל טקסטורות, עיצובים וצורות, אותם ניתן להתאים לחדר הספציפי בו ממוקמת הדלת. בחירה מקובלת, שעשויה להיראות מובנית מאליה, היא לבחור בטקסטורה דומה של הדלת והקיר, מה שישפר את יכולת ההטעמה של הדלת במרחב.

חלק מהחברות מאפשרות לקחת את התחום מספר צעדים נוספים קדימה, ומייצרות דלת בעיצוב אישי, על פי דרישת הלקוחות – מה שכמובן הופך את משימת ההתאמה של הדלת לעיצוב הכולל ולטעם האישי של בני הבית למשימה פשוטה הרבה יותר. החלטה נפוצה אחרת היא להיעזר במעצבי פנים או בחברות המייצרות ומתקינות דלתות, לקבלת ייעוץ לגבי סוג הדלת הנבחרת ומאפייניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top