למה כדאי לעשות שימוש בדלתות הזזה, על פני דלתות רגילות?

שימוש בדלתות הזזה מכיוון שאנשים מעצבים את ביתם מכל מיני סיבות, לעיתים לקראת סיום בנייה של בית חדש, במהלך שיפוץ נרחב שעושים לבית, או אחת לכמה שנים בגלל הצורך לשינוי כלשהו – בין אם בשביל לרענן את מראה הבית ובין אם בשביל למקסם את הפרקטיות שלו. חלק חשוב מעיצוב הבית הוא בחירת הדלתות שלו, בעיקר דלת הכניסה, אך גם הדלתות הפנימיות. חשוב להפנים, בחירת דלתות כחלק מעיצוב כולל של הבית לא נופלת בחשיבותה מבחירת מטבח או כל רהיט אחר, והיא צריכה להתבצע תוך מחשבה והתייחסות לכל מה שקיים בחלל – מראה הבית הכללי, הריהוט שבו והעיצוב השולט בו. כשבוחרים דלתות לבית עדיף לבחור בדלתות הזזה על פני דלתות רגילות.

שימוש בדלתות הזזה
שימוש בדלתות הזזה
דגם ARKIMEDE DOPPIO

שימוש בדלתות הזזה יתרונות:

• חלל גדול יותר – בעיקר כשמדובר בחללים קטנים, אך לא רק, יש משמעות רבה לדלתות הזזה על פני דלתות רגילות. דלתות הזזה כמעט ולא תופסות מקום בחלל, שלא כמו דלת רגילה, שפתיחה שלה מצריכה פינוי של השטח אליו היא נפתחת. בנוסף, דלת רגילה תופסת מקום גם כשהיא פתוחה לגמרי, מכיוון שהיא נצמדת לקיר, אך למשל בדלתות הזזה זה לא קורה בין כשהן פתוחות ובין כשהן סגורות.

• פחות חריקות – ברוב המקרים, דלתות הזזה חורקות פחות מדלתות רגילות. אם רוצים למנוע מהן לחרוק לגמרי, כל מה שצריך הוא לשמור על ניקיון המסילות בצורה פשוטה וקלה.

• יותר בטיחותיות – בעיקר כשמדובר על בית עם ילדים, דלת רגילה עלולה להיות מסוכנת, ומשחק שאינו מבוקר על ידי ההורים עלול להיגמר בפציעה, עקב סגירת דלת על ידו של הילד או פתיחה שלה בעוצמה שעלולה לפגוע באחד הילדים. דלתות הזזה לעומת זאת מסוכנות הרבה פחות, וסיכויי הפגיעה בילדים, קטנים הרבה יותר.

• שימוש בדלתות הזזה לכיס – כשמדובר על דלתות הזזה לכיס, הכוונה לדלת נסתרת מהעין שנכנסת לשקע בקיר, ולכן היא מאפשרת ניצול מיטבי של שטח הבית. כמו כן, זו דלת שחורקת עוד פחות מדלת הזזה רגילה וכמעט לא צוברת לכלוך.

עמידות וחוזק – פרמטר מרכזי

בבחירת דלתות, מאחר והן צפויות לשמש כגורם דקורטיבי בבית, הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק את מידת החוזק והעמידות שלהן לאורך שנים, בין אם מדובר בדלתות הזזה ובין אם מדובר בדלתות רגילות. כמובן שחשוב גם לבדוק את אמינות המוכר ולבצע את הרכישה מאדם שניתן לסמוך עליו, כך שאם תצוץ בעיה כלשהי, הוא לא יתחמק מאחריות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top