ארבעה דברים מגניבים לעשות עם הדלתות שלכם

ארבעה דברים מגניבים לעשות עם הדלתות שלכם

בד"כ, כשמדברים על דלתות פנים חושבים רק על ההפרדה הפיזית בין מרחבים וחללים שונים. אבל עולם הדלתות לא מוגבל רק לידיות, צבעים פתיחה וסגירה – יש הרבה מאוד מוצרים נלווים סביב דלתות, והם מגניבים מאוד. חלמתם פעם על בית יפה ומגניב יותר? הנה מספר מוצרים נלווים לדלתות שיכולים להפוך כל בית ליפה ומגניב יותר, כמו זה שחלמתם עליו בשורה הקודמת.

פעמוני דלת

כמה פעמים זינקתם בהפתעה וכאב כשפעמון הדלת צלצל בצליל ה"באזזז" צורם, צורם מידי? אם התשובה היא "יותר מפעם אחת", אז דעו שיש פתרון – אפשר להשיג בקלות פעמון דלת שישמיע צליל אחר כשלוחצים עליו.האפשרויות מתחילות בפעמון דלת בצורת קלידי פסנתר, עוברות דרך פעמון דלת שנראה ומרגיש כמו עין אנושית, ומסתיימות בפעמון אזעקה אטומי שמתריע על אורח בדלת בפאניקה לא מוסתרת. כל אחד מהם יספק לכם שעות של הנאה ואושר.

ארבעה דברים מגניבים לעשות עם הדלתות שלכם
ארבעה דברים מגניבים לעשות עם הדלתות שלכם

1b

1c

1d

מעצורי דלת

לפעמים לדלתות יש חיים משלהן. כשהבית פתוח והרוח נעה דרכו דלתות לעיתים נטרקות באקראי – וזה לא בריא לא לדלת ולא לשלוות הנפש של הדיירים. הפתרון הפשוט להפליא לזה הוא מעצורי דלת – פיסות עץ או פלסטיק שמחזיקות את הדלת במקום ומונעות ממנה להסגר בזמנים לא צפויים.

הטריק הבסיסי הזה הוליד כמות עצומה של מוצרים, חלקם פשוטים וחלקם ממש מגניבים. הנה כמה מהסוג השני.

2a

2b

2e

2f

דלת חכמה

נמאס לכם לפתוח את הדלת שלכם בעצמכם? יש אפליקציה בשביל זה. לפחות, לכריס וורנהורסט יש אחת – הוא בנה מערכת הידראולית שמופעלת בשלל שלם של דרכים (בין השאר באמצעות הטלפון, באמצעות כפתור גישה לנכים ואפילו באמצעות נקישה סודית) שפותחת בשבילו את הדלת כשהוא מבקש.

אם לא מתחשק לכם לבנות את כל המערכת בעצמכם, תוכלו להשיג את אחד מהמנעולים האוטומטיים הרבים שנמצאים בשוק ושפועלים בצורה דומה – למרות שללא הנקישה הסודית, זה פשוט לא אותו הדבר.

צפו בקטלוג דלתות הפנים שלנו>>>

דלתות מעוצבות לכניסה ולחדרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top