דלת כניסה מעוצבת

דלת כניסה מעוצבת

דלת כניסה מעוצבת לבית הרושם מתחיל בכניסה

דלת כניסה מעוצבת היא דלת המציעה שילוב מושלם בין טכנולוגיות מתקדמות של נעילה ופתיחה לבין מראה מעוצב לפי טעם אישי של הלקוחות הפוטנציאליים. דלת כניסה מעוצבת מציעה תכנון הנדסי משולב בעיצוב אדריכלי והמכיל בתוכו את כל האלמנטים הקשורים בדלת כניסה ובתוספת עיצוב ייחודי.

דלת כניסה מעוצבת תכיל,בתוכה ליבת שלדת פלדה ואביזרי מיגון מושלם. מנעול צילינדר חכם המשלב מנעול פתיחה מהירה במצבי חירום ועוד תוספות אחרות. בנוסף לכל האבזור המשופר טכנולוגיות ומענה למיגון מושלם, משולבת בכל דלת מעוצבת מערכת עיצוב מרהיב ושובה עין המותאם לסביבה ולטעמם האישי של הלקוחות.

דלת כניסה מעוצבת
דלת כניסה בפרוקייט וילה באשדוד

דלת כניסה לא מתפשרים על העיצוב

אם אתם אוהבים קו נקי ופשוט בדלת כניסה מעוצבת ברמת גימור של צבע מיוחד או חיפוי בטפט איכותי ואפילו שילוב של מספר חומרי גלם כמו עץ מגולף או זכוכית? כל זה ועוד תוכלו לקבל בחברת הדלתות האיכותית של איה דלתות. בדלת כניסה מעוצבת של איה דלתות תוכלו לקבל דלתות בעלות אלמנטים גיאומטריים מודרניים המשלבים סגנונות אומנות שונים מסגנון אורבני הייטקיסטי, סגנון תרבות המזרח הרחוק ועוד סגנונות המציעים לכם לקבל דלת כניסה מעוצבת ואיכותית.

איה דלתות הינה חברת בוטיק ייחודית מסוגה בישראל הנוסדה בשנת 1994 בחולון, המייבאת מאירופה את כלל מרכיבי הדלתות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הישראלי, מרמת איכות הכנף והמשקוף ועד לרמת טיבו של גומי האטימה בדלת. המוצרים האיכותיים המרכיבים את המראה והאיכות של איה דלתות, נבחרו בקפידה רבה, במטרה לספק ללקוחותינו את המוצר המרשים והעמיד ביותר. כחברה איכותית מקפידה החברה לספק מגוון רחב ועדכני של דלתות מכל הסוגים לרבות דלת כניסה מעוצבת בקו וסגנונות שונים והעונים לטעמם האישי של מגוון הלקוחות.

דלתות כניסה
דלת כניסה פרוייקט בנוה צדק

בדלת כניסה מעוצבת המשווקת על ידי חברת איה דלתות תקבלו איכות מוצר ללא פשרות העומד בכל התקנים מהמחמירים ביותר. כמו כן טיב המוצר ואיכות חומרי הגלם מבטיח לכם שימוש יעיל ואמין לאורך שנים. כמו כן החברה מציעה לקהל לקוחותיה אפשרות של עיצוב דלת כניסה מעוצבת בהתאמה אישית. כך שכל לקוח יוכל לקבל את דלת הכניסה המעוצבת והייחודית משלו במחירים משתלמים ותנאי תשלום נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top