מערכות דלתות הזזה לכיס בחירה מעוצבת

מערכות דלתות הזזה לכיס

אם אתם עוברים דירה או, רכשתם דירה חדשה בבניה או, אפילו החלטתם על שיפוץ נרחב בביתכם, ודאי אתם לוקחים בחשבון את עיצוב חללי הבית והאביזרים בתוכו. בשנים האחרונות התפיסה הכוללת והרווחת כחלק מעיצוב הבית הוא לקיחה בחשבון של ניצול מקסימלי של חלל הבית ואפילו החללים הקטנים כולל חשיפת קירות במלואם ללא הפרעה.

על מנת להשיג עיצוב מקסימלי וקירות חשופים, החלה תנופה של מעבר לדלתות פנים בצורת מערכות דלתות הזזה לכיס. הרעיון המרכזי הוא אפשרות פתיחת דלתות ההזזה בצורה מקסימלית וללא תפיסת שטח של קירות. הדלתות נפתחות לתוך הקירות בצורת כניסה לכיסים. את מערכות דלתות ההזזה לכיס יש לתכנון מראש. איש הבנייה אמור לבנות עבורכם את הכיס בכל קיר שתבחרו בפתח ויציאה מחללים שונים בשלב הבנייה תוכן תבנית קונסטרוקציה מאלומיניום שיהווה בסיס הולכה לכניסה ויציאה של מערכות דלתות ההזזה לכיס. לאחר מכן תושלם עבודת הטיח והחיפוי ולאחר מכן התקנת המערכות בפועל ועד לגימור מושלם.

מערכת דלתות הזזה לכיס
מערכות דלתות הזזה לכיס דגם Absolute Energy
מערכות דלתות הזזה לכיס
מערכת דלת הזזה לכיס דגם ABSOLUTE SINGOLO

דלתות הזזה בחירה מעוצבת

חברת איה דלתות, הינה חברה בעלת מוניטין וותק בתחום מערכות דלתות הזזה לכיס. החברה מייבאת את הדלתות ממיטב היצרנים הבינלאומיים. כל המערכות דלתות הזזה לכיס עומדים בתקנים מהמחמירים ביותר, חומרי הגלם בעלי איכות גבוהה וידידותיים לסביבה. בחברת איה דלתות ניתן לבצע הזמנה למערכות דלתות הזזה לכיס בהתאמה אישית כולל גווני צבע צבועים בתנור, שילוב של ציפויים שונים ואפילו שילוב בין חומרי גלם כמו עץ וזכוכית.

דלת הזזה
דלת הזזה דגם STAFFETTA SINGOLO

חברת איה דלתות תעניק לכם מערכות דלתות הזזה לכיס אשר נפתחות ונסגרות בצורה חלקה ושקטה. ניתן להזמין מערכות דלתות הזזה לכיס בכל הגדלים על מנת לתת מענה לכל חלל בבית שתבחרו לרבות חדרי שירותים ורחצה, חדרי ילדים, חדרי ארונות ועוד. גם ביצוע ההתקנה יתבצע ברמת גימור גבוהה ואיכותית על ידי צוות עובדים מנוסה ומיון העומד בכל האתגרים והצרכים בהתאם לצרכי הלקוח ולשביעות רצונו. מערכות דלתות הזזה לכיס מבית איה דלתות זה הדבר הבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top