דלתות לחדרים כל האפשרויות לבחירת דלת לחדר

דלתות לחדרים בוחרים נכון

דלתות פנים הבית והכניסה לחדרים, תפקידם לעשות חציצה בין החדרים על מנת להבדיל בין החללים השונים בבית וכן לתת מענה לצרכים נוספים כמו פרטיות ועיצוב בהתאם לעיצוב הכולל של הבית והחדרים. בדלתות לחדרים חשוב לקבל בידוד רעש הכי גבוה שאפשר, בידוד רב שכבתי של חללים אקוסטיים לספיגת רעש, בידוד היקפי כפול, המונעות מעבר רעש, ציר טלסקופי נסתר המגן מפני טריקת הדלת על אצבעות, סף תחתון כפול עמיד למים ומבודד רעש, שילדת אלומיניום עוצמתית וקלת משקל, הקפדה על קו עיצוב נקי וייחודי, ושימוש במיטב החומרים הידידותיים לסביבה והעומדים בתקני איכות גבוהים.

דלתות לחדרים
דלתות לחדרים דגם פירנצה

דלתות לחדרים הן אלמנט חשוב מאוד, היות והן בולטות מאוד בבית. דלתות לחדרים מכתיבות את הקו העיצובי שלו. כשקונים דלת פנים, מומלץ מאוד לבצע סקר שוק נרחב, היות ויש פערים גדולים של מחירים בין דלת לדלת. דלת איכותית תעלה כמובן יותר ממה שתעלה דלת עץ פשוטה. דלת היא פריט אשר ישמש אותנו במשך שנים ארוכות ולכן יש להשקיע כיאות בבחירתה.

בבחירת דלתות לחדרים בבית יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים לפני כל החלטה. הקריטריון העיקרי לבחירה של דלתות פנים הוא עיצובו של הבית. קריטריון חשוב נוסף הוא איכות הבידוד שלהן ועד כמה הן מסוגלות לסנן רעשים. מומלץ לבחור דלת פנים רק לאחר שגמרתם לרהט את כל הבית. עבור חללים עמוסים בריהוט כדאי מאוד לבחור דלת פנים שהעיצוב שלה הוא שמרני, כך שלא ייגרם עומס ויזואלי לעיניים. בבתים שהריהוט שלהם הוא ריהוט בסגנון קלאסי המשדר יוקרה, כדאי להתאים דלת פורניר. לבתים בסגנון מודרני וצעיר, בייחוד אם יש בהם ילדים, יתאימו דלתות מסוג למינטינו, שהוא ציפוי פורמייקה דקה אשר מגיע בגוונים של לבן חלק, שנהב, אלון מולבן או עץ ונגה. לחדרים וחללים מודרניים מאופקים אפילו במשרדים, כדאי מאוד להתאים דלת פנים באותו סגנון של החדרים והקירות, דלתות צבע חלקות בצבעים מודרניים.

בחירת דלת פנים

בשנים האחרונות החלו לפתח דלתות לחדרים הנותנות מענה לכל הדרישות הרגילות ואף מענה לעיצובים ייחודיים ועל כן ישנם כיום סוגים שונים של דלתות לחדרים. דלתות נסתרות הנסגרות בקו "0" עם קירות החדרים, דלתות פונטו "0", אשר מסגרת המשקוף באה במצב ישר עם הקיר, דלתות שקועות/בולטות ועוד מגוון דלתות אחרות.

חברת איה דלתות, הינה חברה המייבאת ומשווקת בארץ דלתות לחדרים מכל הסוגים באיכויות גבוהות ביותר ובעיצובים ייחודיים הנותנים מענה לכל הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים. כמו כן החברה מאפשרת להזמין דלתות לחדרים בעיצוב והתאמה אישית ובכך לקבל דלתות איכותיות ביותר. לחברה מוניטין וניסיון עשיר בענף משנת 1994, וככזו תעניק לכם שירות איכותי ומגוון רחב של דגמים על מנת להביא לכם את דלתות החדרים הטובים ביותר במחירים משתלמים ובתנאי תשלום נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top