מערכות דלתות הזזה סוגים שונים ועיצובים חדשים

מערכות דלתות הזזה

בבנייה המודרנית בשנים האחרונות ובעקבות שינוי התפיסה, דלתות פנים הפכו לאחד המרכבים בעיצוב הבית בכלל. אמנם דלתות פנים נועדו לחציצה בין חללים שונים בבית, אך גם נחשבים כחלק מרהיטי הבית המעוצבים. ועל כן הלקוח יבחר לעצמו דלתות פנים מעוצבות לפי טעמו וצרכיו. בנוסף ועל מנת גם להתחשב בניצול שטחים בבית, אנשים החלו לעבור להזמנת מערכות דלתות הזזה כדלתות פנים. למעשה המעבר למערכות דלתות הזזה, נועדו למקסם שטח בחללי הבית במיוחד בחללים הקטנים כמו חדרי מקלחת, שירותים וחדרים צמודים לחדר הורים או יחידת מתבגר ואפילו בחדרי ארונות.

באמצעות מערכות דלתות הזזה בבית אשר נפתחות בפתיחה צמודה לקיר, ישנה ניצולת טובה ומקסימלית של שטח החלל. מערכות דלתות הזזה אינן גוזלות משטחי החדר ובכך מאפשרות מרחב פתוח יותר ו/או הנחת פריטי ריהוט אחרים. כיום ניתן להתקין דלתות פנים בצורת מערכת דלתות הזזה גם בחדרי ילדים. אחת הסיבות היא הפתיחה הפשוטה שאינה מבוססת על תפעול ידית גבוהה לילד, אלא על תנועת החלקה.

מערכת דלת הזזה

אם בעבר דלתות וחלונות הזזה שימשו רק במעטפת הבית כמו דלתות הזזה יציאה למרפסת או גינה, אזי בבניה החדשה ומותך תפיסה של ניצול שטחי החללים וקירות המבנה, החלו להכניס מערכת דלתות הזזה לכיס. הכוונה שהדלתות הזזה נכנסות לתוך הקיר ובכך לא תופסות שטח אפילו על הקירות הצמודים. מערכת דלת הזזה לכיס מעלה את רמת העיצוב והמראה האסתטי. מערכות דלתות הזזה כיס בעצם שידרגו את דלתות ההזזה הסטנדרטיות. מערכות דלתות הזזה לכיס מותקנות רק לאחר שנבנה כיס בתוך הקיר במהלך הבנייה או השיפוץ בדירה ולאחר הנחת ריצוף מסביב.

מערכות דלתות הזזה
מערכות דלתות הזזה
דגם Absolute Energy

במערכות דלתות הזזה לכיס ובמהלך שלבי הבנייה, תוכן על ידי חברת הדלתות קונסטרוקציה מפח שתוכנס לתוך החלל ומהווה בסיס למערכות קומפלט. לאחר חיפוי בגבס או בטיח לתשתית, יותקנו המערכות דלתות ההזזה כנדרש. התוצאה המתקבלת אסתטית, חסכונית ומעוצבת בהתאמה לעיצוב של החלל ושאר הבית. בנוסף במערכות דלתות הזזה מותקנים אביזרי פרזול ברמה גבוהה וניתן להתקין אף מברשות אטימה בכדי להפחית רעשים מבחוץ וההפך. כמו כן ניתן להכניס פרזול סמוי ולא בולט כמו ידיות שקועות, פסי ניקל, מנגנון נעילה ועוד.

 

בחברת איה דלתות חברה בעלת ותק וניסיון עשיר במערכות דלתות הזזה, יספקו עבורכם את הדבר הבא תוך כדי ייעוץ והכנה לתת לכם מיצוי מלא בהזמנת מערכות דלתות הזזה בכיס. כל מערכות דלתות הזזה לכיס מיובאות על ידי החברה וצוות עובדים מיומן ידאג להתקינם על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצון הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top