ציפוי דלתות מה חשוב לדעת לפני שבוחרים ציפוי לדלת ?

ציפוי דלתות כיצד נבחר את הציפוי הנכון?

כחלק משינוי הולך וגובר בעיצוב בתים גם דלתות הפכו לאלמנט עיצובי וחשוב בבתים. אחד השיטות לעיצוב דלתות הבית מבלי להיכנס להוצאות גדולות ופירוק דלתות ישנות ושיפוצים נלווים, ציפוי דלתות מחומרי גלם שונים שינה את הגישה ואף יותר מכך, זה תרם באופן משמעותי לשמירה על הדלתות הקיימות ולעיצוב מחודש ועדכני של הבית כולו.

בעקבות השיפורים והשינויים הטכנולוגיים בעולם גם ציפוי דלתות הפך לחלק ממהפך זה. ציפוי דלתות התפתח והתקדם ולקהל הרחב מוצעות דלתות איכותיות עם ציפויים חדשניים. ציפויים אלו משפרים את עיצובה של הדלת, את עמידותה בפני מזיקים ומים, ובנוסף לכך שומרים על צבעה לאורך זמן. איה דלתות הינה אחת החברות המובילות בתחום ציפוי דלתות וכחלק משירותיה מציעה ללקוחותיה דלתות בעלות ציפויים מתקדמים וחדשניים, כאשר לכל ציפוי תכונות ייחודיות משלו.

ציפוי דלת פנים

בעת בחירת ציפוי דלתות פנים וחוץ הבית מהווה החזות והנראות המעוצבת שיקול עיקרי, בשל ההשפעה הגדולה של הדלתות על עיצוב הבית והאווירה השורה בו. החזות נקבעת ראשית בהתאם לסוג הציפוי של הדלת, אשר הופך אותה למעוצבת ואיכותית למראה, ומעניק לה מרקם וברק ייחודיים. מעבר לכך, איכות הציפוי תקבע במידה רבה את עמידות הדלת בפני פגיעות וחבלות, מים ומזיקים, והיא גם תתרום באופן מהותי לשמירה על איכות צבע הדלת.

בעבר הוצעו ציפויי  בישראל רק עם ציפוי למינציה. ציפוי זה עדיין קיים בשוק ונחשב לבסיסי והזול ביותר, אך בהתאם לכך גם איכותו ירודה יחסית. זהו ציפוי של פלסטיק או נייר דק המשמש בעיקר בדלתות לבודות, אשר מוצמד אל הדלת בחום או בלחץ. יש לציין כי דלתות אלו מאופיינות בעמידות נמוכה בפני מים ולכן מתאימות בעיקר לחללים עם שטיחים ופרקטים. כמו כן, ציפויי למינציה מתקלפים בקלות עקב חבלות ושריטות שטחיות, ולא ניתן עוד לשחזרם. לכן, אם הינכם מחפשים אחר ציפויי דלתות עמידות ומעוצבות, כדאי שתגיעו לאיה דלתות ותתעדכנו לגבי החידושים והשיפורים העדכניים ביותר בציפויי דלתות לבית.

חברת איה דלתות הינה חברה בעלת ניסיון וותק בשוק הדלתות. החברה מייבאת דלתות איכותיות בעלות ציפויי דלתות בסגנונות שונים ובאיכויות ציפוי דלתות הכי איכותיים וברמה גבוהה ביותר. גם שלב הגימור בכל דלת מקנה לציפוי דלתות הבית מראה מושלם ומעוצב לשביעות רצון הלקוחות ומתוך מענה לצרכים ולטעם האישי של כל לקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top