איך נתאים את הדלת שלנו לקו העיצובי של הבית?

Absolute-Swing-01

לכל אדם ולכל משפחה יש רצון להפוך את הבית למעוצב היטב ונעים למגורים וכמובן לייחודי ובעל אמירה. את האווירה והעיצוב של הבית משיגים בין היתר באמצעות בחירת צבעים נכונה, באמצעות פריטי ריהוט שונים וכן באמצעים נוספים. בתוך כך, חשוב ליצר קבלת פנים מתאימה ומזמינה לבית באמצעות התקנה של דלת נאה. בחירה של דלת הבית צריכה, מטבע הדברים, להתאים לקו העיצובי של הבית כיחידה הוליסטית ושלמה. התאמה טובה תייצר הרמוניה ואחידות, יופי וטוב טעם. קראו מה חשוב לדעת לפני שרוכשים דלת פנים

ריהוט מעוצב – דלת מעוצבת

כיום ניתן למצוא ביותר ויותר בתים רהיטים מעוצבים ומעניינים. פעמים רבות יהיו אלה רהיטים שעוצבו במיוחד, כהזמנה מיוחדת אך יש גם כאלה שנבחרו מספקים איכותיים מתוך קולקציות נבחרות. כאשר בוחרים דלת, כדאי מאוד להתייחס לרהיטים המעוצבים ולסגנון שהם משרים.

בזכות ספקי ויצרני דלתות מעוצבות, ניתן בהחלט למצוא כיום סגנונות יוצאים מהכלל, שיכולים להשתלב נהדר עם כל סגנון של ריהוט ועם כל העדפה עיצובית. בין היתר ניתן:

  • ■ לבחור דלת בעיצוב כפרי, שתתאים לריהוט כפרי עם מראה טבעי.
  • ■ לבחור דלת בסגנון ובמראה של עץ מלא, לחובבי הריהוט המשלים, שעשוי עץ טבעי או כזה עם מראה טבעי ושילוב חומרים שונים.
  • ■ לבחור דלת בסגנון ובמראה של עץ מלא, לחובבי הריהוט המשלים, שעשוי עץ טבעי או כזה עם מראה טבעי ושילוב חומרים שונים.
  • ■ לבחור דלת עם שילוב של פרזול מיוחד, למי שאוהב זאת גם בחדרים השונים כגון במטבח.
  • ■ לבחור אפשרויות של עיצוב מינימליסטי, כאשר קו זה הוא השולט גם במסגרת הריהוט, בפרט בחדר המגורים.
  • ■ ניתן כמובן גם לשלב דלתות כניסה עם פיתוחים שונים, זכוכית, ואלמנטים נוספים, בתנאי שיש התאמה לאווירת הבית הכוללת ולפריטי הריהוט המרכזיים שבבית.

עניין של צבע

בתים שונים מאוד אלה מאלה לא רק בפריטי הריהוט אלא גם בצבעים השולטים. ישנם בתים עם נטייה למראה הבהיר ואילו אחרים יגלו העדפה למראה כהה יותר, לסגנונות אורבניים מחוספסים וכן הלאה.

לכן חשוב ומומלץ לבחור נכונה את הדלת כך שהיא תשתלב היטב גם בצבע או בגוונים של הבית. יש לשים לב במיוחד לצבע האריחים, הקרמיקה והרצפה. חשוב להתאים גם את הגוונים של הדלת עם גווני הקירות, בפרט אלה של הסלון ושל חדרים מרכזיים אחרים.

כאשר הדלת תשתלב עם האווירה, עם צבעי הבית, עם הרהיטים השונים ועם ההעדפה הכללית והעיצובית, התחושה תהיה שלמה יותר והרמונית יותר. מוטב להשקיע בבחירה נכונה כדי ליהנות מתוצאות מושלמות, אופנתיות ועל פי הטעם והסגנון המייחדים את הבית ואת שוכניו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top