דלתות פתיחה מעוצבות

דלתות פתיחה מעוצבות דגמים חדשים

 בבחירת דלתות פתיחה מעוצבות לבית קיימים מספר מרכיבים שיש לקחת בחשבון. ראשית,  הבטיחות. בין אם מדובר בדלת פתיחה לכניסה שנדרשת להיות חזקה ועם צילינדרים ומנעולים מתוחכמים שימנעו פריצה ובין אם דלתות פתיחה פנימיות שצריכות להיות עמידות ואיתנות ולא לגרום לנזק לאף אחד מיושבי הבית. מעבר לבטיחות המרכיב הנוסף הוא נושא העיצוב, התחזוקה ואופן פתיחת הדלת.

לאור מהפכת הטכנולוגיה בעולם כולו והכנסת חומרי גלם איכותיים וזמינים, ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות פתיחה מעוצבות העשויות מחומרי גלם שונים, צבועות ומקושטות בשיטות שונות ויוצרות עיצוב ייחודי לכל חלל. הבחירה היא כמובן בהתאם לטעמו האישי של כל לקוח וכן בעיצוב הקיים או המתכונן להיות של הבית. סוג הדלת ועיצובו ניתן לבחירה וכיום ישנם סוגים רבים.

סוגי דלתות פתיחה

  • דלתות נסתרות – דלתות פתיחה ללא משקופים שמהוות חלק מהקיר. מעין דלת סמויה שנותנת הרגשה מאוד מודרנית, מינימליסטית וקו נקי וחלק של הקיר. ניתן בדלתות אלו לשלב ידיות סמויות. מדובר בטרנד חדשני ומודרני האופייני מאד למשרדי היי-טק ואחרים.
  • דלתות פתיחה בעיצוב קלאסי – משתלבות פעמים רבות עם עץ וזכוכית, ניתן לצבוע אותם במגוון רחב של צבעים ולעצב בצורות שונות. העיצוב של דלתות פתיחה אלו התפתח עם השנים ועדיין נחשבות כבעלות נוכחות ורלוונטיות לאורך שנים. הם דומיננטיות יותר ואין ספק שהם לא טרנד חולף. בדלתות פתיחה אלו ניתן להשתמש במגוון ציפויים ועיטורים ובשילוב חומרי גלם מורכבים. גם רמת הגימור שלהן יכולה להשתנות בהתאם לטעמו האישי של הלקוח כולל רמת גימור המשקופים על מנת לתת דגש לעיצוב הכולל של המבנה כולו.
דלתות פתיחה מעוצבות
דלתות פתיחה מעוצבות
דגם ABSOLUTE SINGOLO

לחצו כאן לקטלוג דלתות הפנים החדש שלנו

כיום ישנה חשיבות רבה לדלתות פתיחה מעוצבות בחללים השונים בבית או במשרד. לא בהכרח חייבים ליצור סט שלם וזהה לדלתות פתיחה בכל הבית. ודווקא השונות בין הדלתות יכולה להביא לעיצוב ייחודי ומרשים המעיד על עיצוב הבית ויושביו.

בחברת איה דיזיין, החברה הוותיקה בענף הדלתות פנים המעוצבות, ניתן למצוא מבחר גדול ומגוון של דלתות פתיחה מעוצבות לכל מטרה ובגדלים שונים. יחד עם זאת החברה מאפשרת להזמין דלתות פתיחה בעיצוב ובהתאמה אישית לפי טעמו של הלקוח ובהתאם לצרכיו.

חברת איה דיזיין מייצרת ומייבאת דלתות פתיחה מחומרי גלם איכותיים העומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר ומותאמים לכל תנאי מזג אויר והצרכים האינדיבידואליים של כל לקוח. החברה מעניקה ליווי מושלם משלב התכנון ובחירת הדלתות ועד להתקנה בצורה מושלמת וברמת גימור גבוהה ביותר. בחברת איה דיזיין תמצאו דלתות פתיחה מעוצבות במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים ושירות אדיב מעל לכל.

אם אתם משפצים או עוברים דירה ואפילו נמצאים בשלבי בניה חדשה, איה דיזיין תעמוד לרשותכם בבחירת דלתות פתיחה איכויות ומעוצבות לשביעות רצונכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top