דלת פנים מעוצבת

דלת פנים מעוצבת במחיר שווה לכל כיס

בעבר שימוש דלתות הפנים בבתים ובמשרדים כחוצץ בין חללים בלבד ולא ניתנה חשיבות לעיצוב הכולל של החללים ולנוחות הפרקטית בהצבת דלתות פנים. כיום הגישה השתנתה וישנה דרישה בסיסית לדלת פנים מעוצבת עבור כל חלל בבית או במשרד. כחלק מהדרישה, נדרשות כיום דלתות פנים מעוצבות להיות עמידות, אטומות, חזקות ומעוצבות ברמת גימור העונה על הצרכים והטעם האישי של הלקוחות.

כיום אנשים מבינים את הצורך בדלת פנים מעוצבת שתהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של החלל. לעיתים אף אנשים יבחרו דלת פנים מעוצבת התואמת את גוון הקירות, סגנון הריהוט, ושאר האביזרים הנמצאים בחלל עצמו. כמו כן, דלת פנים מעוצבת ניתנת להתאמה במגוון רחב, אפילו את אביזרי הפרזול, מנגנון הנעילה והידיות. מעבר לתפקיד הדלת פנים המעוצבת, אביזרי הפרזול והידיות מספקות נוכחות ותוספת מעניינת התורמת לקונספט העיצובי של אותו החלל.

דלת פנים מעוצבת
דלת פנים מעוצבת
דגם פירנצה

לחצו כאן למגוון דגמים נוספים

דלתות פנים מעוצבות

מבין דלתות פנים מעוצבות, אחד המרכיבים העיקריים בדלתות אלו הוא איכות חומר הגלם שממנו הדלת עשויה. בנוסף המשקוף, אשר נחשב למרכיב בלתי נפרד מהדלת, ובחירת משקופים בדגמים ייחודיים כמו אלו המתמזגים ומשתלבים בקו רציף עם הקיר יוסיפו מימד נוסף ומשמעותי לעיצוב הדלת פנים ולמראה הכללי.

בבחירת דלת פנים מעוצבת ישנו גורם נוסף שעשוי להשפיע על בחירת דלתות פנים הכוונה לסוג הציפוי של הדלת. היצע הציפויים והחומרים שמהן עשויות הדלתות הנו נרחב, וניתן לרכוש דלתות מפורמייקה, דלתות עץ מלא, דלתות עם למינציה, צביעה בתנור, וכן דלתות מעוצבות המשולבות בחלון עם זכוכית חלבית או אחרת, דלתות עם פיתוחי עץ או עיטורי מתכת ועוד.

בחברת איה דיזיין, חברת בוטיק שקמה בשנת 1994, החלו לייצר ולייבא דלתות פנים מעוצבות בעלי איכות ורמה ללא מתחרים. החברה משווקת את דלתות הפנים המעוצבות מחומרי גלם העומדים בכל תקני האיכות והטיב מהמחמירים ביותר,דלתות נסתרות דלתות הזזה ועוד. כמו כן החברה משלבת פתרונות עיצוביים וצוות העובדים המיומן והמקצועי יסייע לכם לבחור דלתות פנים מעוצבות אשר יענו על הצרכים האישיים שלכם ועל השילוב בקונספט העיצובי והייחודי של ביתכם או משרדכם.

לחברת איה דיזיין מבחר דלתות פנים מעוצבות מכל סוג הקיים בשוק. בין שאר המוצרים, דלתות פנים נסתרות, דלתות פנים פונטו 0, דלתות הזזה ועוד רבים מהמוצרים האיכותיים והמעוצבים במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים ואחריות מלאה על המוצר ועל ההתקנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top