איך לבחור דלת פנים המתאימה למשרד?

דלת פנים המתאימה למשרד כיצד בוחרים?

דלת פנים המתאימה למשרד

אנשים רבים משקיעים מחשבה רבה בעיצוב הבית ובבחירת דלתות פנים, אך כאשר הם מעצבים את המשרד, הם מסתפקים בפריטים הפשוטים ביותר. מדובר בטעות נפוצה מאוד שנובעת בעיקר מחוסר ההפנמה כי דווקא את מרבית שעות היום רובינו מבלים במשרדים. על מנת לעצב את המשרד שלנו ככה שנהנה מהשהות הממושכת בו, חשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים וכמובן לבחור דלת פנים איכותית ומתאימה.

החשיבות של דלת פנים למשרד

בעוד שלדלת כניסה תפקידים ברורים כמו הגנה מפני רוחות, גשמים ואורחים לא רצויים, לדלתות פנים יש תפקידים שונים לגמרי. על מנת לבחור דלת פנים המתאימה למשרד, כדאי להבין בראש ובראשונה מהן תפקידיה של דלת זו ועל אילו פרמטרים דלת פנים טובה צריכה לענות.

  • ■ טמפרטורה – דלת פנימית נועדה לשמור על טמפרטורה רצויה בחדר או במשרד. על ידי חלוקת החלל לחללים קטנים יותר, קל יותר לקרר את החדר בחודשי הקיץ, לחממו בחודשי החורף ולשמור על הטמפרטורה האופטימלית בחדר, תוך כדי חיסכון מרבי בחשמל.
  • ■ בידוד רעש – דלת פנים נועדה לבודד רעש המגיע מחדרים אחרים או משרדים שכנים. מקום העבודה עלול להיות רועש למדי והחשיבות של שקט ליכולת ריכוז ועבודה פרודוקטיבית היא חשיבות ראשונה במעלה.
  • ■ פרטיות – תפקיד נוסף וחשוב ביותר של דלת פנים הוא להקנות לחדר אווירה של פרטיות. על הדלת להיסגר היטב, לשמור על שקט וכמובן להקנות לכל הנוכחים בחדר תחושת פרטיות.
  • ■ עיצוב החדר – דלת פנים היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של החדר. בבחירת הדלת חשוב להתחשב בסגנון העיצוב של המשרד שלכם. לכל משרד צבע שונה, רהיטים שונים וכמובן אווירה שונה. דלת המשרד צריכה להתאים לאווירה של המשרד מבחינת הצבע, החומר וסגנון העיצוב שלה.

איך תבחרו דלת מתאימה למשרד?

  • ■ חומר גלם – ישנן דלתות פנים שונות ומגוונות העשויות חומרי גלם שונים לדוגמא: דלתות מעץ ומתחליפי עץ, דלתות זכוכית וכמובן דלתות מתכת. לא משנה באיזה חומר גלם תבחרו, חשוב שתכירו את הדרישות של המשרד שלכם ותתאימו את חומר הגלם בהתאם.
  • ■ סגנון – דלתות פנים נבדלות לא רק בצבען ובחומר הגלם שממנו הן עשויות אלא גם בסגנון שלהן. אם המשרד שלכם מעוצב בצורה מודרנית, ניתן ואפילו כדאי להתאים דלת פנים בסגנון זהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top