איך תשמרו על דלתות הפנים שלכם נקיות ומבריקות?

ניקיון דלתות פנים

ממחקרים שונים שנעשו בארץ ובעולם מתגלה כי חיידקים מצטברים על ידיות, צירים ומסגרות של דלתות הפנים בבית, במשרד ובכל מקום אחר. לכן, אנשים הבאים במגע עם הדלת עלולים לסבול ממחלות שונות וזיהומים או וירוסים מסוכנים עלולים להתפשט. יש לציין כי רוב האנשים שטורחים לנקות את ביתם היטב וגם חברות ניקיון רבות מתעלמים מניקוי דלתות הפנים בבית או במשרד בגלל חוסר מודעות לסכנות. חשוב לשמור על סטריליות וניקיון דלתות הפנים וכדי ליהנות גם ממראה אסתטי כדאי להבריק את הדלת באמצעות תכשירים המיועדים לכך. לפניכם מספר טיפים לשמירה על דלתות פנים נקיות ומבריקות.

ניקיון דלתות פנים

ניקיון דלתות פנים ניקוי הידיות של דלתות פנים

אנשים רבים נוגעים מדי יום בידיות של הדלתות ולכן חשוב לנקות אותן היטב כדי למנוע הצטברות חיידקים והתפשטות מחלות בין דיירי הבית או העובדים והלקוחות במשרד. את הידיות ניתן לנקות באמצעות מטלית טבולה במעט אקונומיקה – כדי לחטא את המקום, לאחר הייבוש ניתן להבריק את הידיות עם בד יבש או חומר מבריק בהתאמה לחומר הגלם ממנו מיוצרת הידית. אגב, מומלץ לנקות ידיות של דלתות פנים בעזרת חומר אנטי בקטריאלי.

ניקיון דלתות פנים ניקוי אבק מדלתות פנים

דלתות פנים צוברות אבק רב וחשוב לנקות את האבק המסוכן לבריאות ועלול לגרום להתפתחות אלרגיות שונות. יש לנקות את כל מכלולי הדלת מאבק באמצעות מטלית ניקוי נקייה או בעזרת פיסות בד יבשות ונקיות. דלתות פנים מעץ כדאי לנקות באמצעות סבון שומני או תכשיר המיועד לניקוי והברקת רהיטים ודלתות מעץ. חשוב לנקות את שני צדי הדלת ואת הצירים, המסגרות והמשקופים.

ניקיון דלתות פנים חומרי ניקוי בהתאם לחומי הגלם

יש בשוק שלל תכשירים לניקוי רהיטים ודלתות. חשוב לבחור את תכשירי ניקוי איכותיים בלבד בהתאם לחומרי הגלם של דלתות הפנים כמו זכוכית, עץ, אלומיניום, פלסטיק וכו'. חשוב לנקות ולהבריק את הדלת בהתאם למרקם שלה, במיוחד בדלתות עץ כי רק כך יתקבל הברק שתורם לאווירה היוקרתית ולמראה נקי ואסתטי. בנוסף, ניתן לנקות את הדלתות והידיות בעזרת אקונומיקה מהולה באבקת סודה לשתייה, בעזרת סבון כביסה מהול באבקת סודה לשתייה או מטלית טבולה בחומץ טבעי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top