איך תתאימו את הדלת לאופי הדירה?

התאמת הדלת לאופי הדירה

מעצבים את הבית שלכם מחדש או נמצאים בעיצומה של בניית בית חלומותיכם? אם כן, סביר שבין שלל ההחלטות שתצטרכו לקבל בתהליך השיפוץ או הבנייה, תאלצו גם לקבל החלטה כיצד לבצע את התאמת הדלת לאופי הדירה וגם באילו דלתות פנים כדאי לבחור? כיצד בוחרים נכון את דלתות הפנים, ובעיקר – כיצד מתאימים אותן לאופי הדירה? הנה כמה נקודות חשובות שתעזורנה לכם לקבל את ההחלטה:

פתרון עיצובי דקורטיבי בהתאמה מלאה

דלתות הפנים משמשות כאלמנט עיצובי דקורטיבי לכל דבר בדומה לאלמנטים האחרים. אם בעבר הוצע מגוון מצומצם של אפשרויות, הרי שכיום הסיפור הוא אחר ואפשר למצוא עיצובים נהדרים ומגוונים מאד של דלתות פנים. אחת הנקודות החשובות ביותר שיש לבחון כשמחפשים דלתות פנים לבית הוא הסגנון העיצובי השולט בו. אם הבית שלכם מעוצב ברובו בסגנון מודרני, חפשו דלתות פנים המעוצבות בסגנון נקי ומודרני גם כן. אם לעומת זאת, הבית שלכם כפרי וחמים מאד בעיצובו, חפשו דלתות פנים המשדרות גם כן חמימות ואולי משלבות בין כמה חומרים, כמו עץ וגם זכוכית.

aya

התאורה בדירה והאור המתבקש

כשמחפשים דלתות פנים לדירה חשוב גם לבחון את מידת האור שבה. אם חשוב לכם ליהנות מדירה מוארת ככל האפשר, חפשו דלתות פנים עם חלון קטן המופיע בחלקן העליון. תוכלו למצוא כאלו לא מעט, המוצעות בעיצובים ובסגנונות שונים. דלתות עם חלון יאפשרו מעבר של אור טבעי בין חדרי הבית וניצול מקסימלי של התאורה הטבעית הקיימת גם כך. במידה והדירה שלכם מוארת, אין חשיבות לכך, וכל דלת פנים תוכל להתאים (גם דלת ללא חלון קטן).

דלתות הזזה או אולי דלתות פתיחה רגילות

לדירות קטנות וצפופות מאד כדאי לבחור באפשרות של דלתות הזזה. דלתות אלו מאפשרות לכם לנצל את המרחב באופן מרבי וללא הפרעה של הדלת עצמה. דלתות ההזזה מגיעות, בדומה לדלתות הפנים האחרות, בסגנונות ובעיצובים שונים והן משתלבות נהדר לצד אלמנטים אחרים בבית. אם בעבר בחרו רבים בדלתות כאלו אך ורק לחדרי המקלחת והשירותים, הרי שכיום אפשר לשלב אותן גם בחדרים האחרים שבבית ובמיוחד במקרים בהם מדובר בחלל קטן מאד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top