דלת פתיחה מעוצבת

דלת פתיחה מעוצבת – טרנדים 2018

לא רק בבניה חדשה לעיתים אף בעת ביצוע שיפוצים ושדרוגים בבית או במשרד, כיום ישנה חשיבות רבה לבחירת דלתות פתיחה בין החללים במבנה. אם בעבר הגישה התמקדה ביצירת חציצה בין החללים, הרי שכיון ישנה מודעות רבה להתקנת דלתות פתיחה מעוצבות שיתנו דגש לקונספט העיצובי של החלל בו נרצה להציב את דלת הפתיחה.

דלת פתיחה מעוצבת , מעבר להיותה חוצצת בין חללים, משאירה רושם עמוק על עיצוב החלל כולו. כיום ניתן להתקין דלת פתיחה מעוצבת לכל כניסה ויציאה במבנה בצורה מושלמת. סוגי הדלתות מותאמים לצרכים ולמבנה עצמו וניתן להשיג דלתות פתיחה מעוצבות בכל גודל ובסגנון ייחודי. כך למשל ניתן לרכוש דלת פתיחה מעוצבת ברמת גימור אשר ניתנת לבחירה בשילוב עם ציפוי דלתות מטפט איכותי, פורניר עץ בגוונים שונים, שילוב של דלת פתיחה עם זכוכית חלבית, דלתות עם גילופי עץ בולטים ודלתות פתיחה צבועות במרקם המשתלב עם גווני הקירות של אותם החללים או יוצר ניגודיות המשתלבת בעיצוב הכללי.

דלת פתיחה בהתאם לקונספט העיצובי

על פניו דלת פתיחה מעוצבת יכולה להיות דלת סטנדרטית בעלת מנגנון פתיחה ונעילה פשוטים וניתן בדלת פתיחה מעוצבת לשלב גם אביזרי פרזול וידיות מיוחדות שיתנו נוכחות משמעותית לדלת הפתיחה ויהוו חלק מהקונספט העיצובי של המקום. למעשה כל דלת פתיחה מעוצבת יכולה להגיע במידות שונות ומותאמת לחלל עצמו. כך ניתן להתקין דלתות פתיחה מסוג פונטו 0 בו הדלת והמקוף נמצאים בקו ישר עם קירות החלל בעת הסגירה. כמו כן ניתן להרכיב דלתות פתיחה בעלות משקוף מעובה, דלתות נסתרות, דלתות הזזה שונות ועוד הרבה דגמים בהתאם לצרכים של הלקוחות והעיצוב הכולל של החללים.

דלת פתיחה מעוצבת
דלת פתיחה מעוצבת
גמר פורניר אניגריי

לחצו כאן לקטלוג המלא של איה דיזיין

חברת איה דיזיין, היא אחת החברות המובילות בענף יצור ייבוא ושיווק דלתות פתיחה מעוצבות וברמת גימור מושלמת ואיכותית. לחברת איה דיזיין מבחר גדול ורחב של דלתות פתיחה מעוצבות אשר יתאימו לכל לקוח פוטנציאלי. ויחד עם זאת ניתן לייצר דלתות פתיחה מעוצבות בהתאמה אישית לפי הצרכים והטעם האישי של כל לקוח.

חברת איה דיזיין, שמה לה למטרה להביא כל לקוח לרמת שביעות גבוהה ועל כן כל מוצרי החברה ודלתות הפתיחה המעוצבות, מיוצרות מחומרי גלם איכותיים והעומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר בענף. כמו כן החברה מבצעת התקנות בבית הלקוח ברמת גימור מושלמת והכל במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top