דלתות פנים מחירים

דלתות פנים מחירים

אם בעבר מחירי דלתות הפנים היו נתונות לשיקול בעל המקצוע והיצרן, הרי שכיום לדלתות הפנים מכל סוג ישנם מחירים המשתנים בהתאם למספר פרמטרים שנעלה במאמר זה. עלותן של דלתות מהווה לא פעם שיקול מרכזי בבחירתן. לכן, חשוב לדעת שישנם מספר גורמים המשפיעים על המחירים של דלתות הפנים.

מחירים של דלתות פנים מה משפיע כל פערי המחירים?

ראשית, פערי המחירים בין סוגי הדלתות נובעים בעיקר מחומר הגלם של הדלת, ציפוי הדלת, החל מדלת למינציה שהיא הזולה ביותר ועד דלתות מעץ מלא. הבדל נוסף הוא סוג המשקוף. ניתן לקנות משקופים מרובעים סטנדרטיים, או לחילופין משקוף מעוגל שיקפיץ את מחיר המשקוף ואת עלות הדלת. כמו כן, יש לקחת בחשבון שיש להתקין עליה פרזול, וככל שנבחר בדלת יקרה יותר כך נצטרך לעלות במחיר הפרזול על מנת שלא לפגוע ביופייה  של הדלת. כמובן שאחד הפרמטרים המשפיעים על המחיר הוא העיצוב, כך שככל שהדלת תהיה יותר מעוצבת כך יעלה בהתאם מחירה.

דלתות פנים מחירים
דלת פנים
דגם לאונרדו

למגוון דגמי דלתות פתיחה לחצו כאן

דלתות הפנים מחירים משתנים גם בהתאם לסוג הדלת:

  • דלת פנים המיוצרת בשיטת הלמינציה הינה נחשבת דלת זולה.
  • דלתות למינטו המיוצרות בשיטות טכנולוגיות מתקדמות.
  • דלתות פנים המיוצרות בציפוי פורניר ומעוצבות בשילוב מספר חומרי גלם.
  • דלתות הזזה לסוגיהן.

דלתות פנים מחירים כוללים את המשקופים ואת האביזרים הנלווים לרבות הפרזול וידיות, כולל הובלה והתקנה.

דלתות פנים קונים מחברה ותיקה ואמינה

חברת איה דיזיין, הינה חברה ותיקה בענף הדלתות בכלל ודלתות הפנים בפרט. כחברה ותיקה משנת 1994, מייצרת ומייבאת החברה את כל סוגי הדלתות ולכל מטרה. הדלתות מיוצרות בסטנדרטים גבוהים במיוחד ומחומרי גלם איכותיים העומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר ומותאמים בהתאם לצרכים של כל לקוח.

חברת איה דיזיין, וצוות עובדיה המיומן, ילווה אתכם בכל שלב של תכנון ובחירת דלתות פנים מחירים בהתאם לעיצוב הכולל של המבנה, תוך התחשבות בכל הצרכים ובתנאי העולים מהשטח. כמו כן החברה מבצעת את התקנת הדלתות בצורה מהירה וברמת גימור מושלמת. כל זאת במחירים אטרקטיביים ללא מתחרים ובתנאי תשלום נוחים לשביעות רצון הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top