?למה דלתות הזזה לכיס הן פתרון נהדר לחדרים עם חלל קטן

דלתות הזזה הינן פתרון ותיק וידוע למקומות בהם לא ניתן להתקין דלת כנף. מדובר בחללים קטנים בהם פתיחת דלת כנף תופסת מקום רב או שאיננה אפשרית כלל. אך גם דלת הזזה רגילה איננה אידיאלית ותופסת מקום על גבי הקיר עליו היא נפתחת. לשם כך הומצאו דלתות ההזזה לכיס. אלו, בניגוד לדלתות הזזה רגילות, נפתחות לתוך כיס בעובי הקיר ולמעשה "נעלמות" ומותירות הן את הפתח והן את הקירות שלצדו פנויים.

דלתות הזזה לכיס היתרונות

• חיסכון במקום – פתרון אידיאלי לפתיחת פתח בחלל קטן, ללא בזבוז מקום מיותר על פני הקיר – שיכול כעת לשמש לתלייה או להצבת רהיטים.

• פתיחה שקטה – בניגוד לצירים של דלת כנף או למסילות של דלת הזזה רגילה, שעלולים לחרוק, מנגנון הפתיחה של דלת הזזה לכיס הינו שקט מאוד.

• פתח נקי – דלתות הזזה לכיס מותקנות ללא מסילה תחתונה או בננה, שמפריעות למעבר וצוברות לכלוך. בנוסף, אף ניתן להתקין דלתות הזזה לכיס ללא הלבשה לקבלת מראה קיר אחיד ואסתטי ללא בליטות ותוספות. כשהדלת נפתחת לתוך הקיר, נותר פתח נקי לחלוטין. באופן הזה ניתן אף לחלק חללים גדולים לסדרה של חללים קטנים ולחברם חזרה בצורה אחידה באמצעות פתיחה של הדלת וסגירתה.

• גודל פתח – דלתות הזזה לכיס מגיעות במגוון רחב של גדלים, בכנף אחת או בשתיים. הן אף ניתנות להתאמה אישית לגודל מפתח שאינו סטנדרטי – דבר המאפשר פתיחת פתח נקי בכל סוג של חלל.

• עיצוב ואסתטיקה – המראה המודרני והמינימליסטי יכול להשתלב היטב בעיצוב החדר. זאת ועוד, בעת בחירת דלת הזזה לכיס יש להתחשב בחומר הגלם, שכן הדלתות מגיעות במגוון חומרים ועיצובים שונים המעניקים מראה מיוחד לכל חלל.

דלתות הזזה לכיס
דלת הזזה לכיס
דגם Absolute Energy

התקנה

על מנת להתקין דלת הזזה לכיס יש להשאיר פתח בנייה כפול, בשביל הכיס ובשביל הפתח עצמו. הכיס מורכב מאלומיניום וניתן להתקנה כחלק מקיר בלוקים או מקיר גבס. כאשר מדובר בקיר בלוקים, מתחבר הכיס ישירות אל הבלוק ולאחר מכן מרושת ומטויח. אם הקיר בנוי מגבס, מתחבר הכיס ישירות למסלול הגבס ומחופה בלוח גבס משני צדדיו. ההתקנה תבוצע לאחר הריצוף, וכמובן – על ידי איש מקצוע מיומן, בעל ניסיון בהתקנת דלתות מסוג זה. אם כן, ההתקנה מעט מסובכת יותר מזו של דלת פנים מעוצבת רגילה, אך הייחוד שבדלת הזזה לכיס שווה את זה לחלוטין.

עלות

מערכות הזזה לכיס הינן יקרות יותר מדלתות הזזה רגילות, הן בשל עלות המערכת והן בשל עלות ההתקנה. אך לאור רשימת יתרונותיהן הארוכה, לעיתים קרובות מדובר בפתרון המוצלח ביותר בייחוד עבור חלל קטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top