אוהבים סטייל וסגנון? דלתות זכוכית יהיו הפתרון המושלם עבורכם

אם אתם אוהבים סטייל וסגנון, ורוצים להפוך את הבית שלכם לבעל מראה הרבה יותר שיקי, מודרני ומרשים, דלתות זכוכית יכולות להעניק לכם את הפתרון המושלם והטוב ביותר.

לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר אפשרויות של שילוב זכוכית בעיצוב הבית, עיצוב בו בוחרים מעצבים יוקרתיים ומוכרים, ועיצוב אשר רבים הבונים דירות חדשות או משפצים דירות קיימות בוחרים לשלב בבית שלהם. אמנם, שילוב של זכוכית בבית יכול ליצור מעט יותר עבודות ניקיון, אך הדבר יעניק לכם יתרונות רבים אשר הופכים את הניקיון לזניח ולעניין שרבים כלל אינם מחשיבים אותו בעת שיקולי הרכישה.

חלל פתוח ומואר יותר

אחד היתרונות הגדולים ביותר של דלתות פנים מזכוכית הינו העובדה שהם יוצרים חלל פתוח ומואר יותר בבית, ויכולים ליצור לבית קטן מראה הרבה יותר מרווח וגדול. השימוש בדלתות זכוכית מתאים לכל סוג של בית – בבתים משפחתיים גדולים הדלתות הללו יכולות ליצור חיבור בין החוץ לפנים ולהפוך את הבית כולו לבעל מראה ייחודי, יוקרתי ומרשים יותר, ובבתים קטנים, כאמור, שימוש בדלתות זכוכית יכול להכניס הרבה יותר אור לבית ולהפוך אותו לבעל מראה מרווח יותר.

חיסכון משמעותי במקום

יתרון נוסף של דלתות זכוכית בבית הוא החיסכון במקום אותו ניתן להשיג בעזרת הדלתות הללו. מלבד העובדה שמדובר בדלתות דקות, ניתן להתקין דלתות מזכוכית עם מנגנון הזזה (בניגוד למנגנון פתיחה על ציר) בקלות רבה, וכך למנוע מצבים בהם הפתיחה של הדלת תופסת מקום מיותר וגוזלת משטח החדר, או חוסמת את המעבר במסדרון אליו היא נפתחת. במילים אחרות: דלת הזזה מזכוכית תחסוך לכם מקום, פשוטו כמשמעו.

דלתות זכוכית

דלתות זכוכית חיסכון בעלויות

כיום, דלתות אשר עשויות מזכוכית כבר אינן יקרות כפי שהיו בעבר, ולעומת דלתות ברזל או עץ כבדות, הן יכולות להיות אפילו זולות יותר. בנוסף, התקנה של דלתות זכוכית הינה התקנה פשוטה יותר ברוב המקרים ולכן העלויות של ההתקנה אף הן יהיו נמוכות יותר ממה שאתם מכירים.

ניקוי קל ומהיר

אמנם דלתות זכוכית דורשות לבצע עבודות ניקוי יום יומיות בכדי לשמור על השקיפות של הזכוכית, להסיר אבק, טביעות אצבעות של הילדים וכדומה, אך יחד עם זאת, ניקוי הזכוכית הינו פעולה פשוטה שאתם יכולים לבצע בקלות ובתוך דקות ספורות בלבד.

כל מה שאתם צריכים זה מטלית לחה וחומר ניקוי, ובתוך 2 דקות תוכלו לסיים לנקות את הדלת כולה ולהעניק לבית שלכם מראה יוקרתי ומרשים שלא ניתן לראות בכל בית אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top